مشاوره مهاجرت به کانادا | مشاوره آنلاین و تلفنی تمام وقت

مسیر اخذ اقامت کانادا نکات پنهان و دشواری‌های خاص خود را دارد. عبور از این مسیر دشوار بدون حضور یک مشاور باتجربه به امری آسان و بی‌دردسر تبدیل می‌شود. برای بهره‌مندی از بهترین مشاوره مهاجرت به کانادا باید از یک سری نکات اطلاع داشته باشید که به طور کامل به بررسی آن پرداخته می‌شود.

دریافت مشاوره برای مهاجرت چه اهمیتی دارد

مهاجرت یکی از مهم‌ترین تصمیماتی است که می‌تواند در سرنوشت شما اثر انکار ناپذیری داشته باشد. تصمیم گرفتن به مهاجرت اولین قدم محسوب شده و پس از آن پروسه‌ای طولانی و پرچالش در انتظار شما خواهد بود.

دریافت مشاوره مهاجرت

در مسیر مهاجرت به خارج از کشور چالش‌های و سؤالات متعددی وجود خواهد داشت. شما باید پیش از هر چیز کشور مورد نظر خود را انتخاب نموده، سپس بهتر روش را تعیین و بر مبنای آن درخواست خود را به کشور مورد نظر ارسال کنید. تمامی این مراحل نیاز به صرف وقت و هزینه دارد.

طی کردن این مسیر دشوار، بدون همراهی افراد باتجربه امکان‌پذیر نیست. کمک گرفتن از مشاوران متخصص در حوزه مهاجرت بهترین راهی است که می‌تواند مسیر اخذ اقامت کشورهای خارجی را برای شما هموار کرده و موجب صرفه‌جویی در هزینه و زمان شما شود.

انواع مشاوره مهاجرت به کانادا

بر اساس روشی که از طریق آن قصد مهاجرت به کانادا را دارید، می‌توانید از مشاوره متخصص در همان حوزه مهاجرتی راهنمایی بگیرید. انواع مشاوره مهاجرت به کانادا به صورت زیر است:

· مشاوره تحصیلی مهاجرت به کانادا

مهاجرت تحصیلی به کانادا به عنوان پرمتقاضی‌ترین و محبوب‌ترین روش مهاجرتی محسوب می‌شود. تحصیل در کانادا برای افرادی بین 18 تا 30 سال می‌تواند بهترین گزینه برای مهاجرت به شمار بیاید. افراد متقاضی ویزای تحصیلی، می‌توانند پس از پایان دوران تحصیل خود، برای دریافت ویزای کار اقدام کرده و از این طریق اقامت دائم کانادا را کسب کنند.

همچنین بخوانید :  مهاجرت به کانادا با مدرک فنی و حرفه ای + فهرست مدارک مورد قبول

با توجه به تنوع بسیار بالای دانشگاه‌های مختلف کانادا و قوانین مختلف هر کدام از آن‌ها، دریافت مشاوره از افراد متخصص ضرورتی انکارناپذیر محسوب می‌شود. شما می‌توانید پس از اطلاع از شرایط پذیرش مؤسسه دلخواه خود، مراحل اپلای را تحت نظر مشاوران به سادگی طی کرده و پذیرش دانشگاه دلخواه خود را کسب کنید.

· مشاوره ویزای کاری کانادا

پیش شرط اصلی این روش داشتن سابقه کاری به صورت دائمی در 5 سال اخیر است. روش‌های مختلفی برای مهاجرت کاری به کانادا وجود دارد که قوانین بر مبنای استانی که قصد مهاجرت به آن را دارید می‌تواند متفاوت باشد.

آکادمی مهاجرتی فیدان

ویزای کاری

مهم‌ترین نکته برای مهاجرت کاری به کانادا، داشتن جاب آفر کانادا یا پیشنهادی شغلی معتبر از کارفرمای مقیم این کشور است. مشاوران مربوطه به بهترین شکل در این راه شما را همراهی نموده و با افراد معتبر برای دریافت جاب آفر مناسب شما ارتباط برقرار می‌کنند.

· مشاوره مهاجرت از طریق ازدواج به کانادا

شما می‌توانید از طریق ازدواج با یکی از شهروندان کانادایی اقامت این کشور را به دست بیاورید؛ البته توجه داشته باشید که ازدواج باید به صورت کاملاً رسمی به ثبت رسیده باشد و در صورتی که دولت کانادا تشخیص دهد ازدواج صوری و برای اخذ اقامت کانادا بوده، ویزای شما لغو می‌شود.

با توجه به سخت‌گیری‌های دولت کانادا در این روش مهاجرتی، بهتر است با استفاده از مشاوره مهاجرت به کانادا مراحل ارسال درخواست مهاجرت را تحت نظر مشاوران طی کرده تا فرایند پذیرش شما با مشکل مواجه نشود.

· مشاوره مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کانادا

مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در کانادا از طریق روش‌های متعددی نظیر: استارتاپ در کانادا ، تأسیس شرکت در کانادا و خوداشتغالی امکان‌پذیر است. شما می‌توانید با بررسی شرایط اقتصادی و نرخ تورم استان‌های مختلف کانادا بهترین مقصد را برای خود انتخاب کنید.

مشاوران مهاجرتی پس از بررسی کامل شرایط و رزومه شما و بر مبنای میزان سرمایه‌ای که در اختیار دارید، بهترین روش را برای مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری انتخاب کرده و بر اساس آن درخواست اخذ ویزای کانادا را ارسال می‌کنند.

همچنین بخوانید :  بررسی روش های مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج | آپدیت 2023

· اخذ ویزای توریستی کانادا

شما می‌توانید علاوه بر مهاجرت به کانادا از طرق مختلف، برای تفریح و گذران وقت نیز به این کشور سفر کنید. مهاجرت به عنوان توریست به کانادا به افرادی پیشنهاد می‌شود که از تمن مالی مناسبی برخوردار هستند.

ویزای توریستی

به دلیل افزایش تعداد افرادی از طریق ویزای توریستی برای پناهندگی کانادا اقدام می‌کنند، دولت این کشور سخت‌گیری بیش‌تری را برای پذیرش متقاضیان به خصوص در کشورهای در حال توسعه در نظر گرفته است. مشاوران مهاجرتی می‌توانند از طریق برقراری ارتباط با مراکز مربوطه، روند پذیرش ویزای اقامتی شما را تسریع کنند.

سه نکته کلیدی برای انتخاب بهترین مشاور مهاجرت به کانادا

برخی از افراد سودجو با دادن وعده‌های دروغین هزینه‌های اضافی را به متقاضیان مهاجرت تحمیل کرده و زمان آن‌ها را هدر می‌دهند. شما می‌توانید با در نظر گرفتن نکات زیر از انتخاب خود اطمینان حاصل کرده و مسیری کوتاه را برای مهاجرت به کانادا طی کنید:

· بررسی مجوزهای مؤسسه مهاجرتی

طبیعتاً اولین معیاری که باید برای انتخاب مشاور دلخواه خود در نظر داشته باشید، بررسی مجوزهای مجموعه‌های مختلفی مهاجرتی است. فعالیت تمامی مشاوران مهاجرتی دارای مجوز از اداره مهاجرت کانادا توسط دولت این کشور به شکلی دقیق رصد می‌شود؛ درنتیجه احتمال تخطی از قانون توسط این افراد بسیار کاهش می‌یابد.

· بررسی تجربه و سوابق

مشاوران مهاجرتی برای دریافت مجوز خود باید دوره‌ای یک‌ساله را سپری کنند؛ بنا بر این نباید دغدغه‌ای از بابت دانش این افراد داشته باشید. در کنار دانش، تجربه نیز معیار دیگری است که می‌تواند در انتخاب شما تأثیرگذار باشد. شما می‌توانید با بررسی پرونده‌های قبلی مشاور مورد نظر خود از تجربه او اطمینان حاصل کنید.

· یک مشاور خوب شرایط واقعی را برای شما توصیف می کند

مهاجرت تضمینی یکی از وعده‌هایی است که بسیاری از مشاوران به متقاضیان مهاجرت می‌دهند. آیا واقعاً تمامی افراد متقاضی مهاجرت شرایط اخذ اقامت کشور دلخواه خود را دارند؟ هر کدام از روش‌های مهاجرتی شرایط خاص خود را دارد که طبیعتاً بسیاری از افراد ممکن است واجد شرایط آن نباشند.

همچنین بخوانید :  وکیل ویزای استارتاپ کانادا | بررسی کامل شرایط و هزینه

یک مشاور خوب با توجه به شرایطی که دارید، وضعیت شما را به طور کامل بررسی کرده و بر مبنای آن در مورد روش مناسب برای مهاجرت به کانادا تصمیم‌گیری کرده و در صورتی که شرایط اخذ اقامت این کشور را نداشته باشید، شرایط را به صورت صادقانه برای شما توصیف می‌کنند.

آشنایی با بهترین مجموعه مهاجرتی در ایران

کشور کانادا به عنوان محبوب‌ترین مقصد مهاجرتی محسوب می‌شود. در سطح کشور مجموعه‌های متعددی برای انجام امور مهاجرتی و ارائه مشاوره به متقاضیان اخذ ویزای کانادا فعالیت می‌کنند که می‌توانند مهاجرت آسان به کانادا را برای شما میسر کنند.

مشاوره اقامت کانادا

گروه مهاجرتی فیدان به عنوان یکی از بهترین موسسه‌های مهاجرتی کشور، با پشتوانه سال‌ها تجربه موفق در امور مشاوره و اخذ اقامت کانادا، از ابتدا تا انتخاب پایان راه در کنار شما بوده و راه رسیدن به آرزوهای شما را هموار می‌کند برای مشاوره لطفا در صفحه تماس با ما اطلاعات خود را وارد کنید تا پشتیبان های ما در سریع ترین زمان با شما در تماس باشند.

سوالات متداول

حضور مشاور چه تاثیری در فرایند اخذ اقامت کانادا دارد؟

طی کردن مسیر دشوار مهاجرت، بدون همراهی افراد باتجربه امکان‌پذیر نیست. کمک گرفتن از مشاوران متخصص در حوزه مهاجرت بهترین راهی است که می‌تواند مسیر اخذ اقامت کشورهای خارجی را برای شما هموار کرده و موجب صرفه‌جویی در هزینه و زمان شما شود.

چگونه می‌توان از اعتبار یک مجموعه مهاجرتی اطمینان حاصل کرد؟

با در نظر گرفتن مواردی نظیر: مجوزهای موسسه، سوابق پرونده‌های قبلی، رضایت متقاضیان و صداقت مشاوران می‌توان از اعتبار موسسه مورد نظر اطمینان حاصل کرد.

بهترین موسسه مهاجرتی در کشور چه نام دارد؟

موسسه مهاجرتی فیدان به عنوان یکی از بهترین موسسه‌های مهاجرتی در سطح کشور محسوب شده که به صورت تخصصی به متقاضیان در حوزه مهاجرت مشاوره داده و مسیر اخذ اقامت کانادا را هموار می‌کند.

مشاهده بیشتر

مهندس مجید رضایی

مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال / استراتژیست کسب و کار آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا