مهاجرت کانادا با ویزای شینگن | تاثیر ویزای شینگن بر اقامت کانادا

داشتن ویزای شینگن امکان سفر به بسیاری از کشورهای معتبر اروپایی را فراهم می‌کند؛ آیا این ویزا می‌تواند در اخذ اقامت کانادا نیز موثر باشد؟ برای بررسی شرایط مهاجرت کانادا وتاثیر ویزای شینگن برای ویزای کانادا بهتر است با موضوعاتی نظیر پاسپورت سفید و سابقه سفر آشنا شوید.

ویزای شینگن چیست؟

سفر به اروپا از آن دست تجربه‌هایی است که نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت؛ اما برای تجربه آن باید مجوزهای لازم را اخذ کنید. معتبرترین مجوزی که می‌تواند امکان سفر به بسیاری از کشورهای معتبر اروپایی را برای شما به ارمغان بیاورد ویزای شینگن است.

ویزای شینگن

در حال حاضر 27 کشور در عضویت پیمان شینگن قرار دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به: آلمان، ایتالیا، هلند، نروژ، پرتغال، سوئیس، سوئد، اسپانیا و ایسلند اشاره کرد.

تاثیر پاسپورت سفید بر اقامت کانادا

زمانی که برای دریافت یکی از انواع مختلف ویزا درخواست می‌دهید، موارد متعددی از سوابق و رزومه شما توسط اداره مهاجرت کانادا بررسی می‌شود که یکی از این موارد سوابق سایر سفر‌های خارج از کشور شماست. در واقع وجود مهر ورود به کشورهای معتبر در پاسپورت شما، اعتبار آن را بالا برده و شانس شما را برای پذیرش در کانادا افزایش می‌دهد.

چنانچه با پاسپورت سفید برای مهاجرت به کانادا درخواست دهید، احتمال موافقت با درخواست مهاجرت شما به شکل قابل توجهی کاهش می‌یابد؛ در نتیجه داشتن ویزا شینگن می‌تواند تاثیر بسزایی در اخذ اقامت کانادا داشته باشد.

همچنین بخوانید :  بهترین شهر کانادا برای مهاجرت +راهنمای کامل

مهاجرت به کانادا با ویزای شینگن

سوالی که ذهن بسیاری از افراد را مشغول  کرده است آن است که اخذ اقامت کانادا  تنها با داشتن ویزا شینگن امکان پذیر است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که مهاجرت کانادا از طریق ویزای شینگن به عنوان یک روش رسمی محسوب نشده و داشتن این ویزا به تنهایی برای اخذ اقامت کانادا کفایت نمی‌کند.

طبیعتا سابقه سفر به کشورهای معتبر اروپایی، می‌تواند تاثیری مثبت در روند اخذ ویزای کانادا داشته باشد؛ اما در هیچ‌کدام از روش‌های مهاجرتی این ویزا به عنوان یکی از شروط ارائه درخواست برای اقامت کانادا به ثبت نرسیده است.

تاثیر ویزای شینگن در اخذ اقامت توریستی کانادا

داشتن شینگن می‌تواند تاثیر قابل توجهی در روند مهاجرت توریستی کانادا داشته باشد. یکی از شروط مهم برای دریافت ویزای موقت کانادا، اثبات انگیزه فرد متقاضی برای بازگشت به کشور مبدا است. به دلیل آنکه در سال‌های اخیر افراد متعددی از طریق ویزای توریستی به کانادا سفر کرده و درخواست پناهندگی داده‌اند، دولت کانادا بر روی این موضوع حساس شده و سخت‌گیری بیش‌تری به خرج می‌دهد.

آکادمی مهاجرتی فیدان

اخذ اقامت کانادا

طبیعتا داشتن تجربه سفر به کشورهای مختلف ثابت می‌کند که انگیزه شما از دریافت ویزای کانادا حضور موقت در خاک این کشور بوده و قصدی برای پناهندگی یا کاریابی در کانادا را ندارید.

سابقه سفر مناسب برای اقامت کانادا

سابقه سفر به کشورهای نام آشنا اعتبار پاسپورت شما را افزایش می‌دهد. برای ایجاد یک رزرومه مسافرتی مناسب بهتر است ابتدا به سراغ‌ کشورهایی بروید که اخذ ویزای آنها ساده‌تر است. پس از تجربه چند سفر شانس شما برای دریافت شینگن افزایش یافته و در نهایت می‌توانید به سادگی جواز مهاجرت توریستی کانادا را به دست بیاورید. برای ساختن یک تراول هیستوری مناسب می‌توانید از سفر به کشورهایی نظیر: فیلیپین، هند و هنگ‌کنگ آغاز کنید.

همچنین بخوانید :  مهاجرت به کانادا با مدرک فنی و حرفه ای + فهرست مدارک مورد قبول

ویزای شینگن مسیر اخذ اقامت کانادا را هموار می کند

ویزا شینگن یکی از معتبرترین انواع ویزا در جهان محسوب می‌شود که می‌توانید با استفاده از آن به معتبرترین کشورهای اروپایی سفر کنید. داشتن تجربه سفر به کشورهای مختلف به خصوص کشورهای اروپایی به پاسپورت شما اعتبار ‌می‌بخشد.

ویزای شینگن مسیر اخذ اقامت کانادا را هموار می کند

داشتن شینگن به صورت رسمی جزو شروط اخذ ویزای کانادا محسوب نمی‌شود؛ اما در برخی از روش‌های مهاجرتی نظیر: ویزای توریستی کانادا می‌تواند مسیر اخذ ویزا را برای شما هموار کند. شما عزیزان می‌توانید در صورت وجود هرگونه سوال در مورد تاثیر ویزا شینگن بر اخذ اقامت کانادا با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

سوالات متداول

ویزای شینگن چیست؟

ویزای شینگن مجوزی است که بر مبنای آن افراد می‌توانند به کشورهای عضو شینگن سفر کنند. کشورهای نظیر: آلمان، ایتالیا، سوئیس و نروژ عضو شینگن هستند.

آیا داشتن ویزای شینگن جزو شروط اخذ اقامت کانادا محسوب می‌شود؟

خیر، در هیچ‌کدام از روش‌های مهاجرتی ویزای شینگن جزو شرایط پذیرش درخواست ویزا به شمار نمی‌آید.

داشتن ویزای شینگن چه تاثیری در اخذ ویزای توریستی کانادا دارد؟

ویزای شینگن اعتبار پاسپورت شما را افزایش داده و موجب می‌شود تا به سادگی بتوانید ویزای توریستی کانادا را بدست بیاورید.

یکی دیگر از روش های مهاجرت به کانادا از طریق ویزای اسکیل ورکر است که اگر تمایل دارید به طور کامل با این روش و شرایط آن آشنا بشید می توانید به مقاله زیر مراجعه کنید.

ویزای اسکیل ورکر کانادا + شیوه دقیق امتیاز بندی

مشاهده بیشتر

مهندس مجید رضایی

مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال / استراتژیست کسب و کار آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا