تأثیر مهاجرت توریستی بر توسعه گردشگری در کانادا

دولت کانادا سیاست‌های بسیار جذابی برای جذب مهاجران از سراسر دنیا اتخاذ کرده است. آنها با ارائه ویزای توریستی امکان تبدیل ویزا را برای متقاضیان فراهم می‌کنند. تاثیر مهاجرت توریستی و توسعه گردشگری در کانادا بسیار بالا بوده است. وجود مسافران و مهاجران حرفه‌ای در حوزه مشاغل یا تحصیلی موجب رونق اقتصادی و صنایع این کشور می‌شود. جالب است که بدانید با در دست داشتن ویزای توریستی کانادا، می‌توانید از روش‌های مختلفی برای دریافت اقامت دائم کانادا اقدام کنید. باید بر اساس اهداف و امکانات خودتان بهترین مسیر را انتخاب کنید.

تأثیر مهاجرت توریستی بر توسعه گردشگری در کانادا

برنامه‌های مختلف مهاجرتی به کانادا

مختلفی برای مهاجرت به کانادا از طرف دولت این کشور ارائه شده است. متقاضیان می‌توانند از طریق روش‌های زیر اقدام به ارسال درخواست برای مهاجرت به کانادا نمایند:

  • مهاجرت تحصیلی به کانادا
  • مهاجرت از طریق تحصیل فرزندان به کانادا
  • مهاجرت به کانادا از طریق کاری
  • مهاجرت به کانادا از طریق اسکیل ورکر
  • مهاجرت اسکیل ورکر در استان‌ها
  • مهاجرت با مدرک فنی حرفه‌ای
  • مهاجرت با سرمایه‌گذاری
  • مهاجرت از طریق کارآفرینی
  • مهاجرت از طریق استارتاپ
  • مهاجرت از طریق خود اشتغالی
  • مهاجرت از طریق توریستی و تبدیل ویزا
  • مهاجرت از طریق اسپانسرشیپ
  • مهاجرت از طریق ازدواج
  • مهاجرت به کانادا از طریق آتلانتیک
  • مهاجرت از طریق تجربه کانادایی

برنامه‌های مختلف مهاجرتی به کانادا

ویزای توریستی یا بازدید کننده کانادا

این ویزا که به ویزای اقامت موقت نیست مشهور است،  برای گردشگران، خانواده‌ها یا مسافران تجاری صادر می‌شود. تاثیر مهاجرت توریستی هر کدام از این افراد بر توسعه گردشگری کانادا به قدری زیاد است که انواع مختلفی از آن را صادر می‌کنند. با استفاده از این ویزا مسافران می‌توانند در کانادا گشت و گذار داشته باشند. همچنین کسانی که برای ملاقات با اعضای خانواده یا محصلان سفر می‌کنند نیز باید از ویزای توریستی استفاده کنند. مدت زمان ویزای بازدید کننده معمولاً ۶ ماه است. اما همه چیز بستگی به افسر خدمات مرزی دارد. ممکن است ویزای توریستی کانادای شما طولانی‌تر و حتی ویزای ۵ ساله صادر شود. با در دست داشتن این میزان نمی‌توانید در کانادا تحصیل کنید. اما با ارائه مدارک می‌توانید در دوره‌های کوتاه مدت شرکت نمایید.

همچنین بخوانید :  مهاجرت نویسندگان به کانادا

تبدیل ویزای توریستی به ویزای کاری در کانادا

دولت کانادا برای رونق گردشگری در این کشور راه حل‌های غیر مستقیمی برای تبدیل ویزای توریستی به ویزای کاری قرار داده است. زیرا هدف از دریافت ویزای کاری کانادا استخدام در این کشور است. ویزای توریستی برای گردشگری و دیدارهای خانوادگی صادر می‌شود. ۱ بنابراین تبدیل مستقیم از نظر زمانی که ممکن است تا یک سال و ۶ ماه با هم تفاوت داشته باشند، باعث بی‌نظمی می‌شود.  پس از ورود به کانادا اگر یک پیشنهاد شغلی معتبر از کارفرمای کانادایی داشته باشید، می‌تواند اقدامات لازم را آغاز کنید. البته برای برخی مشاغل و کارفرماها ارزیابی   LIMA  نیاز است.  بعد از جمع آوری تمام مدارک و تاییدیه‌های لازم برای مجوز کار کانادا درخواست دهید. فراموش نکنید اگر این مراحل همزمان با اتمام مهلت ویزای توریستی باشد، باید از سی روز قبل برای تمدید آن اقدام کنید. بازار مشاغل مورد نیاز کانادا با توجه به سیاست‌های دولت این کشور بسیار مطلوب است.

تبدیل ویزای توریستی به ویزای کاری در کانادا

ویزای استارتاپی حوزه گردشگری

با توجه به گسترش روزافزون و توسعه گردشگری در کانادا، استارت‌آپ‌های این حوزه انتخاب بسیار مناسبی هستند. با رعایت چند شرط شما می‌توانید برای همسر و فرزندانتان نیز حق اقامت بگیرید. شرکت‌های استارتاپی در کانادا در زمینه‌های تجاری و اقتصادی بسیار قدرتمند و مهم هستند. پس از طراحی یک شرکت گردشگری، باید برای دریافت نامه‌های ساپورت مالی اقدامات لازم را انجام دهید. در حقیقت شما با راه‌اندازی چنین کسب و کاری باعث افزایش تاثیر مهاجرت توریستی در توسعه گردشگری در کانادا می‌شوید. این از اهداف دولتمردان کانادایی است. از دلایل اهمیت ایجاد استارت آپ در حوزه گردشگری کانادا عبارت‌اند از:

  • امنیت بالا
  • روابط خوب با کشورهای منطقه
  • گردشگری عالی
  • دسترسی به امکانات مختلف
  • طبیعت بسیار زیبا
  • دسترسی به متخصصان برای بخش‌های مختلف
  • استانداردهای بالا در زندگی
همچنین بخوانید :  جاب آفر برنامه نویسی کانادا ،فرصت های شغلی، کاریابی و نکات مهم

تاثیر ویزای تحصیلی بر گردشگری در کانادا

کانادا کشوری در حال توسعه است. دانشگاه‌های بسیار معتبری در این کشور وجود دارند. با توجه به این دو موضوع مهم، تعداد متقاضیان مهاجرت تحصیلی به کانادا به شدت افزایش پیدا کرده است. برخی افراد ابتدا با ویزای توریستی به این کشور سفر می‌کنند. سپس با بررسی شرایط  برای ویزای تحصیلی کانادا اقدام می‌نمایند. برای این کار باید در دوره‌های نیمه وقت و کوتاه مدت دانشگاه‌های کانادا ثبت نام کنید. برخی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی معتبر و منتخب برای این کار در استان‌های مختلف وجود دارند.

آکادمی مهاجرتی فیدان

پس از پذیرش باید برای دریافت مجوز تحصیلی به اداره مهاجرت کانادا درخواست ارسال نمایید. این دوره‌های کوتاه اغلباً مدرک دیپلم و گواهینامه صادر می‌کنند. سپس می‌توانید برای تحصیل لیسانس در کانادا یا مقطع فوق لیسانس و دکترا نیز اقدام کنید. البته اگر از داخل کانادا اقدام کنید روش دومی تحت عنوان دوره‌های آکادمیک زبان نیز وجود دارد.

تاثیر ویزای تحصیلی بر گردشگری در کانادا

تبدیل ویزای توریستی کانادا به اقامت دائم

تاثیر مهاجرت توریستی نه تنها در توسعه گردشگری کانادا موثر است، بلکه رونق کسب و کارها و پیشرفت این کشور نیز می‌شود. بنابراین دولت کانادا برای مهاجران و مسافران این کشور که به هر نوع قانونی موجب رونق هستند، اهمیت بسیار زیادی قائل است. البته این به معنای پذیرش آسان ویزا یا اقامت در این کشور نیست‌. اما به صورت کلی می‌توانید کانادا را کشوری مهاجر پذیر و با فرهنگی بسیار متنوع به شمار آورید. دو روش بسیار عمده تبدیل ویزای توریستی به اقامت دائم در کانادا وجود دارد. اولی تبدیل ویزای کاری و دومی تبدیل ویزای تحصیلی به اقامت دائم هستند. روش سومی نیز وجود دارد که ترکیبی است. معمولا در این شیوه شما ابتدا باید پس از دریافت ویزای توریستی، برای ویزای تحصیلی اقدام کنید. پس از فارغ التحصیلی و در محدوده زمانی ۱۸۰ روزه باید برای دریافت ورک پرمیت یا ویزای کاری اقدامات لازم را انجام دهید.

همچنین بخوانید :  تغییرات اخیر در قوانین مهاجرت توریستی به کانادا

تبدیل ویزای توریستی کانادا به اقامت دائم

همه چیز درباره تاثیر ویزای توریستی در توسعه گردشگری کانادا

کانادا شرایط بسیار عالی که از نظر گردشگری و اقامتی برای مهاجران ایجاد کرده است. به همین دلیل است که این کشور همیشه در صدر لیست متقاضیان مهاجرت قرار می‌گیرد. توسعه گردشگری در این کشور باعث رونق اقتصادی و بهبود رفاه مردم شده است. بنابراین هر کاری که باعث تاثیر مثبت در روند گردشگری با استفاده از ویزای توریستی و قانونی باشد، با استقبال خوبی مواجه خواهد شد. اما فراموش نکنید که بهترین سرمایه‌گذاری‌ها هم به دقت از طرف اداره مهاجرت کانادا بررسی می‌شوند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با آغاز فرایند مهاجرت توریستی به کانادا با کارشناسان فیدان در تماس باشید.

سوالات متداول

برنامه‌های مهاجرتی با کانادا کدام هستند؟

مهاجرت کاری_ تحصیلی_ تحصیل فرزندان_ اسکیل ورکر _استانی_ سرمایه‌گذاری _کارآفرینی _استارتاپ_ خود اشتغالی_ اسپانسر شیپ_ ازدواج_ آتلانتیک_ تجربه کانادایی.

چرا مهاجران توریستی به کانادا مهم هستند؟

مهاجران و مسافران باعث رونق اقتصادی در این کشور می‌شود.

چه روش‌هایی برای تبدیل ویزای توریستی به اقامت دائم وجود دارد؟

سه روش تبدیل به ویزای تحصیلی، تبدیل به ویزای کاری و روش تبدیل به ویزای تحصیلی و سپس ویزای کاری.

مشاهده بیشتر

مهندس مجید رضایی

مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال / استراتژیست کسب و کار آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا